Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Valentin Incko: Verujem da neće doći do referenduma o otcepljenju RS, a čak i kada bi se desio - on ne bi imao zakonsku validnost

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 18 februar 2020 12:24
EU-ropske vrednosti
Po bezakonju koje se u BiH sprovodi već 600 godina, volja naroda nema nikakvu validnost
Preporuke:
54
3
2 utorak, 18 februar 2020 12:25
Pukao je brak.
Razlaz.
Preporuke:
71
2
3 utorak, 18 februar 2020 13:43
Blagajnik
Uzmi zadnju platu i idi kući.
Preporuke:
66
2
4 utorak, 18 februar 2020 14:15
I jos djubre AustroUgarsko naslo da pominje...
.. unutrasnje zupanijske granice u ndh2, ignorisuci NATO-okupaciju Srpske Krajine.
Preporuke:
56
1
5 utorak, 18 februar 2020 14:26
Kum Milovan
I republicke granice u SFRJ su 45 godina bile samo linije, a onda su odjednom postale medjunarodno priznate drzavne granice. Takvih primera bi se u svetu moglo jos mnogo naci i sve zavisi od toga ko i kako odlucuje o tome. Ako veliki odluce da neka linija treba biti drzavna granica, onda ce to ona i biti. Oni to odlucuju u skladu sa svojim interesima, a ne prema zeljama i zahtijevima malih naroda. Ako se desi da zelje malih naroda poklope sa interesima i dogovoroma izmadju velikih, onda se malima ostvari njihiva zelja (po nekada i vekovna) i cesto sebi uvrte u glavu da je to stoga jer ih veliki vole i da ce ta ljubav trajati vecno. Tako su na primer Srbi verovali u ljubav Francuske prema Srbiji, a Hrvati veruju u ljubav Nemacke prema Hrvatskoj. Niti su Francuzi pomagalu Srbiju 1918 samo iz ciste ljubavi, niti su Nemci iz istog razloga podrzavali Hrvatsku 1991. Promenom interesa velikih se i "ljubav" prema malima menja i u krajnjoj liniji se potpuno gasi.
Preporuke:
50
2
6 utorak, 18 februar 2020 14:48
Dragan R
Ajmo sad malo drugačije. SFRJ je imala svoj teritorijalni suverenitet i bila je kao jedinstvena država članica i osnivač UN od 1945.godine. Po Ustavu SFRJ granice SFRJ nisu mogle da se menjaju bez saglasnosti svih Republika i obe Pokrajine, a pravo na otcepljenje nisu imale Republike već narodi. I po Ustavu SFRJ, i po Ustavu BiH (oba iz 1974.godine) referendum o otcepljenju BiH održan 1. Marta 1992 godine, bez učešća srpskog naroda u BiH, je bio NEZAKONIT. Po Ustavu SFRJ nije mogao biti održan bez dogovora i saglasnosti svih Republika i obe Pokrajine, a po Ustavu BiH bez saglasnosti i učešća Srba kao konstitutivnog naroda BiH. Takođe, ako Dejtonski sporazum garantuje teritorijalni integritet i suverenitet BiH, isto tako i R1244 garantuje teritorijalnio integritet i suverenitet Srbije. Ne pišem ovo zbog Incka i ostalih belosvetskih hohštaplera, već zbog našeg domaćeg ološa.
Preporuke:
59
0
7 utorak, 18 februar 2020 15:19
ANALITICAR
Gospodin Incko nije u pravu kada izjednacava unutrasnje granice Zupanija u Hrvatskoj sa granicama entiteta u BiH. Po originalnom Dejtonskom sporazumu Republika Srpska je bila drzava sa oko 80% nadleznosti kao svaka suverena drzava a samo oko 20% suvereniteta je bilo na krovnoj BiH. BiH je u Dejtonu konfederacija dva DRZAVOTVORNA entiteta, RS i FBiH. Entitet znaci "ono sto jeste = svaka drzava je entitet" tako da nisu u pravu oni koji kazu da je Srpska drzava bila bi drzava a ne entitet posto je entitet drzava. BH je konfederacija dva suverena entiteta a samo par nadleznosti su u stvari nadleznosti BH a sve ono sto izricito nije navedeno kao vlast BH i zajednickih organa je u nadleznosti entiteta. Incko bi trebao da zna da ako se ukidaju prava Srpske ukida se i sama BH jer nece biti BH ako nema Srpske niti ima BH ako nema Srpske. Zato Dodik da mudro sedne sa Opozicijom i da slozno jacaju poziciju RS unutar BH, naravno insistirati na odlasku stranih sudija , vracati nadleznosti RS
Preporuke:
20
3
8 utorak, 18 februar 2020 15:49
Zvonimir Bgd
Kum Milovan

Dragan R

Potpisujem Vaše izvrsne komentare. Vaša dva komentara zajedno daju suštinsku celinu. Svaka čast!
Preporuke:
22
1
9 utorak, 18 februar 2020 15:56
Beograđanin - poturica gori od Turčina
a čak i kada bi se desio - on ne bi imao zakonsku validnost


A ha ha ha Incko...pa ti si pravi šaljivdžija!

Politiku ne svodim na lično, ali za tebe moram reći: ti si obični mali, plaćeni lakej Zapada. Takve kao ti Andrić je lepo opisao.

Bregzit je zakonit, srpski je nezakonit. Švajcarski je zakonit, krimski je nezakonit. Nije nego.

Zapitaj se bolje zašto se ti kao Sloven prodaješ Germanima.
Preporuke:
34
0
10 utorak, 18 februar 2020 16:05
Vojislav
Pokvaren kao Slovenac, kao i svi Slovenci.
Preporuke:
26
7
11 utorak, 18 februar 2020 16:35
penzioner Cviko,
Incko, u predmetu osnove države i prava piše da je narod zakon. Kad taj zakon donosi neko mimo naroda, na koji se taj zakon odnosi, onda između tog "zakona" i pravila ponašanja u koncentracionom logoru gotovo da nema razlike a država postaje logor. U takvom logoru nema demokratije u koju se vi sa zapoada zaklinjete. prema tome, idi kući, odmah, možeš i auto stopom...
Preporuke:
28
1
12 utorak, 18 februar 2020 17:08
imao bi validnost veću nego odluka grupe građana na Kosmetu
Sačekaj odluku pa se žali MSP i Hagu.
Preporuke:
15
0
13 utorak, 18 februar 2020 18:32
Spiridon
@ Dragan R
Ajmo sad malo drugačije. SFRJ je imala svoj teritorijalni suverenitet i bila je kao jedinstvena država članica i osnivač UN od 1945.godine. Po Ustavu SFRJ granice SFRJ nisu mogle da se menjaju bez saglasnosti svih Republika i obe Pokrajine, a pravo na otcepljenje nisu imale Republike već narodi. I po Ustavu SFRJ, i po Ustavu BiH (oba iz 1974.godine) referendum o otcepljenju BiH održan 1. Marta 1992 godine, bez učešća srpskog naroda u BiH, je bio NEZAKONIT.

Potpuno sve tačno od prve do poslednje reči ALI morate shvatiti tužnu istinu da ne proizilazi sila iz prava, nego pravo iz sile. Ta ista SFRJ sa tim istim republičkim granicama je stvorena golom silom, odnosno niko nikada nije pitao srpski narod posle 1944. da li žele takve neprirodne podele, još manje da li im se sviđa da Kosovo i Vojvodina budu autonomne oblasti. Dejton je takođe tu samo da ozvaniči ono što je sila uradila od 1992-1995. godine, a i to privremeno jer je konačni plan Zapada ukidanje Srpske...
Preporuke:
9
4
14 utorak, 18 februar 2020 18:42
Milosav
Po Dejtonu su strane sudije iz tog tzv.Ustavnog suda trebalo da odu pre 20 godina.. Kako su oni otisli, tako i Srpska nema pravo na redendum..
Preporuke:
15
0
15 utorak, 18 februar 2020 20:31
Razlaz
Sat je otkucao da se ide u penziju odavno! Uzmi zadnju platu od nas gradjana eu i vrati se kući!
Preporuke:
14
0
16 utorak, 18 februar 2020 21:31
ANALITICAR
Juce sam napisao nekoliko postova u kojima sam pitao da li M. Dodik kao lider najvece partije u Srpskoj ima bilo kakav plan razuman kako misli da ide u otcjepljenje Rep. Srpske, i ovako nam je narod masovno otisao, star i siromasan. Imamo li saveznike, strategiju. Cujem da je Dodik poslanicima Opozicije plan izlozio pisuci rukom. Izuzetno amaterski i neozbiljno. A vec danas Amerika salje Dodiku opomenu na pretnje otcepljenjem. Tri americka helikoptera "Apac" sletila kako su rekli da "natoce gorivo" na sarajevski aerodrom na putu izmedju Budimpeste i Tirane. Fazon je sto Apac ima goriva za domet od 1700KM a izmedju Tirane i Budimpeste je valjda 700KM, znaci da nisu dosli da toce gorivo jer su mogli sa punim rezervoarom i da se vrate nazad citav put nego da su Dodiku uputili jasnu poruku ! Ako on nema savetnike koji ce mu kazati da odavno vodi nerazumnu politiku. Preti a pretnje ne izvrsava, saradjuje sa izdajnikom Vucicem nadajuci se da ce Vucic koji je izdao Kosovo braniti Srpsku
Preporuke:
13
4
17 utorak, 18 februar 2020 21:44
,,,
odlazi
odlazi odlazi..
....
zakonski više nisi validan
Preporuke:
12
1
18 utorak, 18 februar 2020 23:02
mrljavko
"a čak i kada bi se desio - on ne bi imao zakonsku validnost"

g.Icko, ono sto pricate je generalno neadekvatno.

Navika Zapada je da se pokriva uvek nekim zakonskim odredbama koje u sutini ne mora realno da odrazavaju potrebe stvarnosti, ali postoje u formalnom obliku, u formi tzv. "zakonske validnosti".
Ako neka odredjena velika skupina odluci da se ponasa drugacije shodno njihovim esencijalnim potrebama, onda je bilo koji zakon suplje sklovo na papiru.

Slazem se, bez obzira na zelje skupine, zakon se moze formalno i sprovesti, ali samo preko izvesitelja koji treba da garantuju zakon, a to je oruzana sila.

Hocete li vi dakle tu oruzanu sili poslati i primeniti na ljude, zene i decu, naravno ako to budete u sanju, jer ste vec jednom to uradili snagom oruzja.
Ipak sva vremena nisu uvek ista.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 18 februar 2020 23:29
mrljavko
ANALITICAR,

O'ladi i nemoj da udrobljujes sve.

Razluci, da bi i sebi bio jasniji i da ti komentar bude i ozbiljniji i pametniji.

Ovako mesajuci nesto zrelog razmisljanja sa elementima neceg drugacijeg ostrascenog, gubis se preko plota u maglama svojih nerasciscenih definisanosti.

Za prost mozak izgleda swve jasno, ali nije.
Preporuke:
1
0
20 sreda, 19 februar 2020 05:14
Srbi nista ne gube ako se ukine Dejton
jer je prije Dejtonskog sporazuma 64% zemlje katastarski pripadalo Srbima, pa je Milosevic predao 15% muslimanima, a ovi bi sada htjeli jos dok Srbe ne pretvore u Raju, sto je Alija i planirao a sve oslanjajuci se na Kuran koji ne priznaje postojanje drugih osim muslimana.A Bakir radi po upustvima vrhovne islamske uprave i ZA SADA se bori za prava "bosnjaka", a Kuran ne priznaje nacije (rece i Ef. Jusufspahic), pa kad ostvari majorizaciju "bosnjaka", onda ce i on reci da muslimani ne priznaju nacije, pa ce Srbi imati sve muslimane svijeta protiv sebe i infiltrirane u EU!Aferim Evropo koga podrzavas, nestaces i prije Srba!
Preporuke:
0
2
21 sreda, 19 februar 2020 15:22
rajko
Čovek je potpuno u pravu. Referendum je gubljenje vremena. Skupština treba da izglasa nezavisnost i kraj. Imamo sv
Svež primer kosova. Zapad neće kriti svoje principe. Odmah će priznati Republiku Srpsku ili možda neće. Njihovi su principi selektivni. Za neke važe a za neke ne. Mislim da mi nebi trebali da razmišljamo previše već jednostavno proglasimo nezavisnost a neka oni nama objasne zašto mi imamo manje prava od drugih. To će ići malo teže ali ako budemo čekali da nam oni odobre to se nikad neće desiti.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner